Is cinnte go bhfuil sceitimíní na samhaltóirí ar an bhfógra maidir le Rith 3 dár n-innill in Aicme 37, agus níor chabhraigh sé sin leis an bhfíric go bhfuil muid tar éis sileadh a chur ar a bhfuil sa rith iomlán.
Sa lá atá inniu ann, is féidir linn a dheimhniú go bhfuil 37418, an chéad bhreis eile ar Rith 3, sa lianna buailte Dearg agus Bán Loram. Beidh teaser feicthe ag lucht freastail ar an seó Great Electric Train le déanaí ar chlúdach tosaigh na catalóige is déanaí.
Is é seo an bhreis is déanaí ar ár raon samhlacha eagrán speisialta "Accurascale Exclusives".

Stóráilte ag EWS ag Tobar na Máthar in Aibreán 2005, cheannaigh an caomhnóir Steve Beniston ó Toton ag deireadh 2007 é. Chaith an iar-Uimh. 37271 (tógtha mar D6971) bliain ar dtús i gclós Allelys ag Studley, sular aistrigh sé go hiomchuí chuig an East Lancashire Railway in Aibreán 1994, agus ainmníodh é i ndiaidh an Iarnróid Thoir Lancashire. Léasra EWS, cé go bhfuil an t-ainm ré Railfreight Petroleum air Pectindae, chuaigh sé i seirbhís ar an ELR beagnach láithreach.

Ar an drochuair, mar gheall ar theip ar aonad cumhachta an bhliain dár gcionn níor ghníomhaigh sé go dtí 2015, agus faoin am sin bhí sé leath bealaigh tríd an lógó mór a athphéinteáil. I mí Iúil 2017 bhog sé go Cnoc na Bearú le haghaidh tuilleadh airde a dtiocfadh conradh fruilithe fadtéarmach le Colas Rail as ar deireadh. Baineadh é seo amach i mí na Samhna 2018 nuair a d’fhill Rang 37/4 ar an bpríomhlíne, agus é críochnaithe go hiomlán anois ina scéim phéinte sna 1980í agus lógó Highland ‘damh’ agus a clasaiceach. An Comunn Gaidhealach ainm (tar éis na heagraíochta a chuireann úsáid Ghaeilge na hAlban chun cinn) a chaith sé idir Deireadh Fómhair 1986 agus Feabhra 1991.

Ba í an chéad bhliain ar cíos Colas a úsáideadh é ar chasadh comaitéireachta Caerdydd-Rimney, ar thraenacha tástála Network Rail, agus ar oibreacha bonneagair/lasta, agus is minic a d’aimsigh 2020 go raibh sé i gcomhpháirtíocht le salún NR Uimh. 975025 Caroline. I mí Mheán Fómhair 2022, ghlac Loram Rail, atá bunaithe ag an Derby RTC, seilbh ar fruiliú Uimh. 37418. Chomh maith lena Caroline dualgais, a lean ar aghaidh, bhí an locomotive coitianta ar shuttling feithiclí idir Toton agus Derby i gcomhar leis an MRA go dtí JNA-Y clár atógáil 'Hawk', chomh maith le bogadh stoic vaigíní agus stoc cóitseála araon. I mí Eanáir 2024 rinneadh é a athphéinteáil i ndathanna tí Loram Rail, Flame dearg, dubh agus bán, rud a fhágann go bhfuil sé ar cheann de na hinnill is inaitheanta ar an ngréasán iarnróid reatha.

Ag tógáil ar an tsonraíocht atá ar thús cadhnaíochta cheana féin maidir le Accurascale Class 37s atá ann cheana féin, feiceann ár reáchtáil táirgthe nua gach uirlis nua chun freastal ar an leagan Aicme 37/4 (agus leagan eile amach anseo!) a chuimsíonn an fean dín oibriúcháin anois atá sioncronaithe le comhad fuaime DCC agus a oibríonn ar DC freisin! Le mionathruithe timpeall ar dhoirse barr an bhoinéid, feistiú gloinithe feabhsaithe chun iad a stopadh ó dhul amach go garbh trí na córais poist/cúiréireachta, mionathruithe ar ghríleanna agus tógáil ar an traein tiomána agus an fhuaim a cuireadh ar bun cheana féin, tá an tomhsaire deiridh Rang 37 in OO/4mm tar éis céim eile chun tosaigh a thógáil ón gcomórtas.

Réamh-Ordú Do Rang 37418 Anseo!
Áirítear le Gnéithe Coitianta:
- Fonnadh miotail trom dísleáite
- Cuar cruinn polláin, srón, díon an chábáin agus an chanráille a tógadh ó scanadh léasair 3D agus suirbhéanna fairsinge
- Sonraí ar leith don chreat ama, lena n-áirítear ach gan a bheith teoranta do;
- Bogies (Déanta agus trí éagsúlacht de Cast)
- Umair bhreosla (Mar a tógadh agus le umar breosla raon fada mín níos déanaí)
- Trí stíleanna maoláin: Oleo mór cruinn, ubhchruthach agus ubhchruthach cearnógach
- Le nó gan gaothairí díon an chábáin agus fuinneoga ar thaobh an choirp
- Aeróga agus aeróga srón agus dín agus aeróga (nuair is infheidhme)
- Trí stíl gaothscáth: caighdeánach, lár níos déine agus gach ceann níos déine
- Trí stíleanna taobh istigh cab: mar a tógadh, athchóirithe agus nua-aimseartha locos DRS
- Ceithre éagsúlachtaí bufairbeam le cumraíochtaí píobaireachta éagsúla
- Cicphlátaí dorais nuair is cuí
- Sleamhnáin ilchorp agus srón chun beagnach gach ball den rang a léiriú go cruinn, lena n-áirítear trí athrú de ghríl cantrail: EE luath (do D6700-D6704), EE níos déanaí agus RSH
- Ceithre stíleanna dín: Bunaidh seamaithe dúbailte, seamaithe singil, táthaithe agus táthaithe le antennas
- Miotal eitseáilte a chuirtear i bhfeidhm ar leithligh agus mionpháirteanna plaisteacha ard-dhílseachta, lena n-áirítear lámha greim, aeróga, céimeanna, cuimilteoirí, ainmchláir, suaitheantais agus go leor eile.
- Cicphlátaí dorais miotail eitseáilte (nuair is infheidhme), gríl ‘sioc’ (má bhaineann) & gríl dín miotail eitseáilte thar a bheith mín
- Ráillí láimhe sreang leithead scála
- adharca díon práis iompaithe ar shamplaí ceannchóid lár
- Sonraí iomlána faoin umar le lúibíní agus obair phíblíne
- Tá céimeanna ar leith ag baint le bogies, cosáin eitseáilte, sorcóirí coscáin, taifeadán luais, rigging coscán deiridh agus slabhra coscáin an-mhín
- Bloic coscáin ar thrucailí (bogies) ar aon dul le rothaí (is féidir iad a bhogadh le haghaidh tomhasairí EM/P4)
- Rothaí tomhsaire OO próifíl RP25-110 le rothaí EM (tomhas 18.2mm) agus P4 (tomhas 18.83mm) ar scála fíneáil ar fáil ar leithligh
- Cluaisíní sneachta miondílseachta cruinn
- Maoláin miotail sprung go hiomlán, píopaí seach-fíneáil mhonarcha-suiteáilte agus cúpláin scriúnna
- Cúplóirí glasa mionteannas ar an airde cheart le soicéad NEM chomh maith le léas maoláin atá go hiomlán mionsonraithe
- Cuimsíonn gach múnla PowerPack / Banc Toilleora Cumhachta Cúltaca ar feadh suas le deich soicind de rith saor ó chumhacht, soilsiú gan chaocha agus fuaim leanúnach
Tarraingt Ardfheidhmíochta, lena n-áirítear;
- Mótar cúig cuaille ardchaighdeáin le dhá roth eitilte
- Bosca Gear Helical Metal le haghaidh feidhmíochta uasta agus rith luas mall
- Tá an ghiaráil socraithe ionas gur féidir le locomotive scála luas barr 100 msu (160 km/u) a bhaint amach
- CCBÁC réidh le PowerPack Super-toilleoir le haghaidh cumhachta gan bhriseadh agus rith luas íseal Super
- Gach tiomáint rotha agus gach piocadh rotha


